Midgard
Skandynawia, 2001
Planer postów


    Kody Kody Kody
    2 posters
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    First topic message reminder :

    Testowy temat
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    safjkhafsja sfakjfsahkjafshfas fsajkhfaskfsahjafshjafksjafs fasklfaskjafsjkfs
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    Selkie
    Gen
    dominujący (IV pokolenia)
    Stosunek galdrów
    neutralny
    Wymagania
    magia użytkowa i przemiany: 10

    Są to demony, mające w swoim gronie istoty zarówno płci męskiej jak żeńskiej; do dziś opowieści o tych morskich istotach są żywe, zarówno wśród potomków galdrów i nawet samych śniących, tworzących na ich temat przeróżne, barwne baśnie i poematy. Na samym początku należy zauważyć, że postacią typową dla czystej krwi selkie nie jest postać ludzka – większą, zdecydowaną część czasu spędzają w formie zwierzęcia, foki. Ich transformacja w człowieka wymaga zrzucenia skóry; pod tą sylwetką nierzadko mamią i uwodzą nierozważnych marynarzy. Zachowane na ich temat zapiski obfitują w okrutne, spisane przez krew historie; inne, z kolei, są pełne szczęśliwych zakończeń. Najbardziej znana legenda dotyczy Goodmana z Orkad. Był to przystojny i majętny mężczyzna, który to nie umiał znaleźć kobiety zdolnej poruszyć jego serce. Goodman często wypływał na połowy; pewnego dnia ujrzał wygrzewające się w słońcu selkie. Zdjęły focze skóry oraz odpoczywały na plaży. Poruszony mężczyzna ukradł jedną ze skór. Kiedy selkie ponownie wskoczyły do morza, jedna nie była w stanie się ponownie odmienić. Nie posiadając swojej zwierzęcej skóry, okazała się całkowicie podległa Goodmanowi. Zajmowała się jego domem, była żoną i matką, do czasu, aż pewnego dnia odnalazła skrzętnie schowaną przez niego własność. Uciekła, a główny bohater opowieści już nigdy jej nie zobaczył. Historia ta nosi w sobie pewne znamiona prawdy; ten, kto posiądzie skórę selkie, ma nad nią znaczną kontrolę. Istota jest mu posłuszna, oddana, sprawdzając się doskonale w roli sługi czy małżonka. Nie jest świadoma, wówczas, swojej rzeczywistej natury, dopiero w chwilach samotności uświadamiając sobie dawne instynkty. Selkie słyną ze swojej niebywałej urody i roztaczanej aury, która, podobnie jak aura niks albo fossegrimów, wzbudza olbrzymi zachwyt. Znaczna część z nich ma ciemniejszą karnację, jednak podobne zjawisko nie jest sztywną regułą. Ich geny utrzymują się, stosunkowo słabnąc, przez cztery kolejne pokolenia. Młode selkie ulegają swojej pierwszej przemianie zazwyczaj w chwili, gdy staną na morskim wybrzeżu. Wtedy, po raz pierwszy odkrywają podświadomie zdolności i mogą zniknąć na długie lata, nieznalezione pomimo intensywnych poszukiwań. Im mniej rozrzedzona krew demona, tym potomek selkie jest silniej zależny od tego, kto posiądzie jego skórę. Przedstawiciele tej genetyki próbują zrzeszyć się w jedną społeczność, wyraźnie manifestując, że wykorzystywanie ich słabości jest poważnym przestępstwem, naruszającym wolną wolę, będącą podstawowym prawem istot ludzkich. Każdy potomek selkie jest utalentowany wyraźnie w dziedzinie magii użytkowej, a zwłaszcza magii przydatnej w codziennym życiu. Słyną ze swojego perfekcjonizmu oraz umiłowania porządków, często, nawet z własnej woli, dbając o nieskazitelny stan domu, w jakim pomieszkują.

    Uwaga! Przy przemianie w zwierzę postać zawsze ściąga swoje ubrania – w innym przypadku selkie nie może przybrać foczej skóry.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    Café Norden
    Café Norden to niewielka kawiarnia nieopodal Placu Kupieckiego, która mieści się w niezwykle wąskiej i ciasnej uliczce między dwoma, niepozornymi kamienicami, przez co wyjątkowo łatwo ją przeoczyć. Otwarty stosunkowo niedawno lokal jeszcze nie został odkryty przez zbyt wielu mieszkańców Midgardu – zazwyczaj jest tutaj bardzo spokojnie, co zdaje się szczególnie nie przeszkadzać młodym właścicielom z Finlandii, którym najwyraźniej zależało na stworzeniu miejsca na uboczu. Kawiarnia podzielona jest  na dwie części: pierwsza z nich mieści pięć stolików, a druga, która jest bardziej wnęką niż osobnym pomieszczeniem, zaledwie dwa, będąc tym samym idealnym miejscem dla osób ceniących prywatność i ciszę. Po prawej stronie od wejścia znajduje się również wysoki, wykonany z drewna regał, gdzie można znaleźć wiele ciekawych książek udostępnianych z prywatnej biblioteczki właściciel. Na białych ścianach wiszą także niewielkie obrazy, dopełniając klimatu lokalu.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    IMIĘ I NAZWISKO
    Dane postaciSkąd / Data urodzenia / Nazwisko matki
    Status majątkowy / Stan cywilny / Stopień wtajemniczenia
    Zawód / Totem / Wizerunek

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    Café Norden

    Bjorn Guildenstern

    Sprawdza karty postaci i rozwiązuje kłopoty techniczne, które są związane ze stroną kodową forum. Odpowiada za fabułę, klany i politykę magiczną, a także mechanikę gry. Zajmuje się rezerwacjami klanów, aktualizacją stronnictw i zawodów.


    Einar Halvorsen

    Sprawdza karty postaci i rozwiązuje kłopoty techniczne, które są związane ze stroną kodową forum. Odpowiada za fabułę, genetyki i umiejętności, a także mechanikę gry i partnerstwa z innymi forum. Zajmuje się rezerwacjami genetyk i umiejętności, aktualizacjami reputacji i rozpoznawalności oraz spisu absolwentów.



    Bjorn Guildenstern

    Sprawdza karty postaci i jest opiekunem magicznych mediów. Odpowiada za fabułę, kompendium gry i tworzenie nowych lokacji i mieszkań. Zajmuje się rezerwacjami wizerunków, aktualizacją rozwoju postaci oraz reputacji i rozpoznawalności.


    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    Bistro „1887”
    Bistro „1887” wzięło swoją nazwę od roku, w którym powstało. Choć lokal wielokrotnie zmieniał swoich właścicieli, a jego historia była dość burzliwa, kilka lat temu trafił w ręce młodego małżeństwa z Midgardu. Postanowili oni diametralnie zmienić wygląd restauracji, który wcześniej pozostawał wiele do życzenia, nadając temu miejscu zupełnie nowy klimat. Nie przypomina już dawnej karczmy – jest za to teraz bardzo przytulną restauracją o rustykalnym, tradycyjnym wystroju w sercu Ragnhildy Potężnej, gdzie za niewygórowaną cenę można skosztować tradycyjnej, norweskiej kuchni.
    Sponsored content




    Styl wykonali Einar i Björn na podstawie uproszczenia Blank Theme by Geniuspanda. Nagłówek został dostosowany przez Björna i Astę z wykorzystaniem obrazu norweskiego malarza Petera Nicolaia Arbo pod tytułem Åsgårdsreien. Midgard jest kreacją autorską, inspirowaną przede wszystkim mitologią nordycką, trylogią „Krucze Pierścienie” Siri Pettersen i światem magii autorstwa J. K. Rowling. Obowiązuje zakaz kopiowania treści forum.