Midgard
Skandynawia, 2001
Planer postów


    Kody Kody Kody
    2 posters
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    Widzący
    Konto testowe
    Konto testowe


    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    Regulamin forum Midgard

    I. Organizacja

    1. Rejestracja na forum Midgard jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.
    2. Midgard to forum autorskie, które jest inspirowane mitologią nordycką, trylogią „Krucze pierścienie” autorstwa Siri Pettersen, a także uniwersum J.K. Rowling.
    3. Mistrz Gry to konto techniczne, Prorok pełni rolę narratora, a Bezimienny jest kontem przeznaczonym do użytku graczy. Magiczne Media służą do prezentacji pojawiających się artykułów oraz audycji.
    4. Na forum, poza rozgrywkami fabularnymi, niedozwolone jest publikowanie treści rasistowskich, erotycznych, seksistowskich i innych dyskryminujących jakąkolwiek grupę społeczną. W przypadku odgrywania poglądów swoich postaci prosimy o zachowanie rozwagi oraz nieprzekraczania przysłowiowej granicy dobrego smaku.
    5. Wszyscy gracze mają jednakowy obowiązek okazywania sobie nawzajem szacunku. Ewentualne spory należy rozwiązywać drogą prywatną; próby przenoszenia ich do ogólnych tematów czy na discorda/chatboxa będą podlegać upomnieniom lub karze. Administracja nie podejmuje się rozwiązywania osobistych konfliktów graczy.
    6. Nie zezwala się na reklamę swoich czy innych for z wyjątkiem specjalnie przeznaczonego do tych czynności tematu wymiany i partnerstwa.
    7. Administracja forum składa się czterech osób: Björna Guildensterna, Einara Halvorsena, Folke Baantjera i Asty Mølgaard. Obowiązki administracji podlegają podziałowi, który można znaleźć poniżej.
    8. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Równocześnie zobowiązuje się informować graczy w jak najkrótszym czasie o jakichkolwiek wdrożonych przez nią aktualizacjach.


    II. Konto

    1. Każdy z graczy na forum może sam zmienić nazwę użytkownika. Akcja Midgardu rozgrywa się na terenach Półwyspu Skandynawskiego, w związku z czym oficjalny login ustawiony przy ukończeniu karty postaci powinien składać się z nordyckiego imienia i nazwiska.
    2. Użytkownik ma na napisanie karty postaci dwa tygodnie od momentu rejestracji – w innym przypadku, bez odpowiedniej informacji zgłoszonej administracji, jego konto zostanie skasowane.
    3. Wygląd postaci należy zarezerwować w temacie z wizerunkami – długość rezerwacji wynosi tydzień. Można go jednorazowo przedłużyć o kolejny tydzień po uprzednim kontakcie z administracją. Postać może zajmować wyłącznie jeden wizerunek, a jego powielanie jest dozwolone wyłącznie w przypadku bliźniąt jednojajowych. Dozwolone są tylko wizerunki realne. W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość zmiany wizerunku w trakcie gry.
    4. Administracja Midgardu ma 48h na sprawdzenie karty postaci użytkownika. Ewentualne uwagi dotyczące karty postaci są przesyłane drogą wiadomości prywatnej.
    5. Wraz z napisaniem karty postaci, użytkownik ma obowiązek uzupełnić swój profil. Kolejnym krokiem jest założenie kroniki i korespondencji.
    6. Avatar powinien być odpowiednio dostosowany do realiów forum. Jego wymiary to 200x320px, podczas gdy obrazek w profilu powinien mieć prostokątny kształt o szerokości większej niż jego wysokość. Nie zezwala się, aby avatar użytkownika miał format .gif. Administracja zastrzega sobie prawo do zażądania zmiany emblematu lub obrazka w profilu, jeśli jest niezgodny z klimatem forum.
    7. Maksymalna ilość multikont na forum wynosi 5. Drugie konto można założyć bez żadnych wymagań, podczas gdy trzecie, czwarte oraz piąte konto musi już spełniać warunek co najmniej 20 postów na każdej z postaci.
    8. Każdy gracz może posiadać wyłącznie jedną postać w linii głównej klanu i dwie postacie w linii bocznej. Postaci, które zyskały status członków danego klanu poprzez zawarcie małżeństwa na poziomie karty postaci są uwzględniane przez limit. Ograniczenie nie obowiązuje jednak, jeśli do zawarcia związku doszło na drodze fabuły.
    9. Na forum nie ma możliwości rozpoczęcia gry jarlem, który wchodzi w skład Rady, gdyż są oni postaciami NPC zarządzanymi przez administrację. W przypadku ich synów, spełniających odpowiednie wymagania wiekowe, przejęcie funkcji jarla może nastąpić na drodze fabularnej, przy bardzo dużej aktywności na forum.
    10. Dozwolone jest posiadanie trzech genetyk, przy czym druga z nich może dotyczyć dopiero trzeciego lub czwartego multikonta, natomiast utworzenie konta z trzecią genetyką jest możliwe po zdobyciu osiągnięć Genetyk oraz Wyjątkowy i dotyczy wyłącznie tworzenia postaci o genetykach takich jak: karzeł, kotołak, selkie i zmora. Ograniczenie to nie dotyczy umiejętności specjalnych, które są nabywane za punkty doświadczenia.
    11. Gracz może posiadać więcej niż jedno konto w fabularnej grupie (widzący, ślepcy, śniący).
    12. Konto gracza jest uznawane za nieaktywne, jeśli bez zamieszczenia informacji w nieobecnościach, nie doda żadnego fabularnego posta przez okres 4 tygodni (28 dni). Wówczas postać zostanie przeniesiona do grupy nieaktywnych, a wizerunek trafia do obiegu.
    13. Wszystkie obrazki w podpisie mogą mieć maksymalnie 220x120px.
    14. Przed zaakceptowaniem karty postaci nie ma możliwości rozpoczęcia rozgrywki fabularnej, jak i założenia takich tematów jak kronika czy skrzynka pocztowa. Gracz może wrzucić jedynie poszukiwania postaci oraz udzielać się w grach i zabawach.


    III. Rozgrywka

    1. Głównym miejscem akcji jest wymyślone przez administrację magiczne miasto Midgard, położone na granicy między Norwegią, Szwecją i Finlandią. Istnieje możliwość rozgrywki poza terytorium Midgardu.
    2. Midgard to forum literackie, dlatego zaleca się, aby zamieszczane wiadomości były poprawne językowo i nie przeczyły odgórnym normom klimatu szczegółowo opisanym w kompendium gry.
    3. Na forum zezwala się na multilokację. Gracz pozostaje zobowiązany do zachowywania chronologii prowadzonych przez siebie rozgrywek. Podczas brania udziału w misjach zagrażających życiu postaci, nie jest możliwe prowadzenie wątków dziejących się po jej dacie.
    4. Początek każdej rozgrywki powinien zawierać jej datę. Zakończenie rozgrywki powinno być oznaczone sformułowaniem „postać X i postać Y z tematu” o wielkości czcionki 10.
    5. Minimalna liczba słów w poście wynosi 220. Wymóg ten może być zniesiony w przypadku dynamicznych misji z udziałem Proroka.
    6. Każda wypowiedź postaci w poście powinna być pogrubiona, a jej myśli zaznaczone kursywą.
    7. Podczas rozgrywki gracz może kierować wyłącznie swoją postacią i ewentualnymi NPC, z którymi wchodzi w interakcję. Zabrania się sterowania poczynaniami postaci drugiego gracza bez zgody.
    8. Gracze mogą swobodnie korzystać z konta Bezimiennego, by wcielać się w członków rodziny i inne osoby, poza NPC zarządzanymi przez Mistrza Gry. Hasło do konta Bezimiennego to: bezimienny.
    9. Funkcje hide i spoiler są przeznaczone do ukrywania treści nieodpowiednich dla osób poniżej 18 lat (np. wątki erotyczne, drastyczna przemoc). Każda wiadomość zawierająca tego rodzaju sceny ma obowiązek być oznaczona za pomocą odpowiedniej funkcji.
    10. Gracze nie mają obowiązku korzystania z mechaniki w prywatnych wątkach, są jednak zobowiązani do przestrzegania jej reguł podczas rozgrywek fabularnych z Prorokiem. Temat do rzucania kością w offtopie nie służy do typowo mechanicznych rzutów – w przypadku decyzji o rzucaniu kością w prywatnym wątku, wszystkie rzuty powinny być wykonywane w temacie rozgrywanej sesji.
    11. Wiadomość fabularna zamieszczona z konta Proroka posiada wartość nadrzędną, a jej treść powinien respektować każdy uczestnik rozgrywki, gdyż celowe ignorowanie scenariuszu może być karane. Prorok może dokonać ingerencji w prywatnym wątku gracza.
    12. Na misji z udziałem Proroka posiadany przez postać ekwipunek może dawać łączny bonus nie większy niż 10 punktów.
    13. Lokacje z symbolem (Z) oznaczają lokacje zamknięte i są dostępne tylko do fabularnego zdobycia, lokacje z symbolem (K) oznaczają, że temat zawiera w sobie nieobowiązkowe lub obowiązkowe rzuty kostką, lokacje z symbolem (Ś) są dostępne jedynie dla ślepców, a lokacje z symbolem (I) narzucają konieczność rzucenia kością na ingerencję Proroka.
    14. Każdy początek sesji fabularnej powinien być zawierać kod z datą. Prosimy o niezmienianie jej formatu.

    Kod:
    <center><div class="data">00.00.2001</div></center>

    15. Jeżeli w rozgrywce fabularnej gracz nie odpisuje przez dwa miesiące lub dłuższy okres, drugi gracz ma prawo dokończyć wątek z Bezimiennym.


    IV. Inne

    1. Zabrania się kopiowania treści zawartych na forum, gdyż są one własnością intelektualną osób, które je napisały. Analogicznie, niedozwolonym jest również używanie fragmentów cudzych kart postaci.
    2. Administracja interweniuje wyłącznie w przypadku jawnych, ewidentnych kopii i nie zajmuje się roztrząsaniem niewielkich podobieństw.
    3. Styl powstał dzięki kodom z supportu forumotion. Większość kodów jest rozwiązaniem autorskim.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    Regulamin forum Midgard

    I. Organizacja

    1. Rejestracja na forum Midgard jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.
    2. Midgard to forum autorskie, które jest inspirowane mitologią nordycką, trylogią „Krucze pierścienie” autorstwa Siri Pettersen, a także uniwersum J.K. Rowling.
    3. Mistrz Gry to konto techniczne, Prorok pełni rolę narratora, a Bezimienny jest kontem przeznaczonym do użytku graczy. Magiczne Media służą do prezentacji pojawiających się artykułów oraz audycji.
    4. Na forum, poza rozgrywkami fabularnymi, niedozwolone jest publikowanie treści rasistowskich, erotycznych, seksistowskich i innych dyskryminujących jakąkolwiek grupę społeczną. W przypadku odgrywania poglądów swoich postaci prosimy o zachowanie rozwagi oraz nieprzekraczania przysłowiowej granicy dobrego smaku.
    5. Wszyscy gracze mają jednakowy obowiązek okazywania sobie nawzajem szacunku. Ewentualne spory należy rozwiązywać drogą prywatną; próby przenoszenia ich do ogólnych tematów czy na discorda/chatboxa będą podlegać upomnieniom lub karze. Administracja nie podejmuje się rozwiązywania osobistych konfliktów graczy.
    6. Nie zezwala się na reklamę swoich czy innych for z wyjątkiem specjalnie przeznaczonego do tych czynności tematu wymiany i partnerstwa.
    7. Administracja forum składa się czterech osób: Björna Guildensterna, Einara Halvorsena, Folke Baantjera i Asty Mølgaard. Obowiązki administracji podlegają podziałowi, który można znaleźć poniżej.
    8. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Równocześnie zobowiązuje się informować graczy w jak najkrótszym czasie o jakichkolwiek wdrożonych przez nią aktualizacjach.


    II. Konto

    1. Każdy z graczy na forum może sam zmienić nazwę użytkownika. Akcja Midgardu rozgrywa się na terenach Półwyspu Skandynawskiego, w związku z czym oficjalny login ustawiony przy ukończeniu karty postaci powinien składać się z nordyckiego imienia i nazwiska.
    2. Użytkownik ma na napisanie karty postaci dwa tygodnie od momentu rejestracji – w innym przypadku, bez odpowiedniej informacji zgłoszonej administracji, jego konto zostanie skasowane.
    3. Wygląd postaci należy zarezerwować w temacie z wizerunkami – długość rezerwacji wynosi tydzień. Można go jednorazowo przedłużyć o kolejny tydzień po uprzednim kontakcie z administracją. Postać może zajmować wyłącznie jeden wizerunek, a jego powielanie jest dozwolone wyłącznie w przypadku bliźniąt jednojajowych. Dozwolone są tylko wizerunki realne. W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość zmiany wizerunku w trakcie gry.
    4. Administracja Midgardu ma 48h na sprawdzenie karty postaci użytkownika. Ewentualne uwagi dotyczące karty postaci są przesyłane drogą wiadomości prywatnej.
    5. Wraz z napisaniem karty postaci, użytkownik ma obowiązek uzupełnić swój profil. Kolejnym krokiem jest założenie kroniki i korespondencji.
    6. Avatar powinien być odpowiednio dostosowany do realiów forum. Jego wymiary to 200x320px, podczas gdy obrazek w profilu powinien mieć prostokątny kształt o szerokości większej niż jego wysokość. Nie zezwala się, aby avatar użytkownika miał format .gif. Administracja zastrzega sobie prawo do zażądania zmiany emblematu lub obrazka w profilu, jeśli jest niezgodny z klimatem forum.
    7. Maksymalna ilość multikont na forum wynosi 5. Drugie konto można założyć bez żadnych wymagań, podczas gdy trzecie, czwarte oraz piąte konto musi już spełniać warunek co najmniej 20 postów na każdej z postaci.
    8. Każdy gracz może posiadać wyłącznie jedną postać w linii głównej klanu i dwie postacie w linii bocznej. Postaci, które zyskały status członków danego klanu poprzez zawarcie małżeństwa na poziomie karty postaci są uwzględniane przez limit. Ograniczenie nie obowiązuje jednak, jeśli do zawarcia związku doszło na drodze fabuły.
    9. Na forum nie ma możliwości rozpoczęcia gry jarlem, który wchodzi w skład Rady, gdyż są oni postaciami NPC zarządzanymi przez administrację. W przypadku ich synów, spełniających odpowiednie wymagania wiekowe, przejęcie funkcji jarla może nastąpić na drodze fabularnej, przy bardzo dużej aktywności na forum.
    10. Dozwolone jest posiadanie trzech genetyk, przy czym druga z nich może dotyczyć dopiero trzeciego lub czwartego multikonta, natomiast utworzenie konta z trzecią genetyką jest możliwe po zdobyciu osiągnięć Genetyk oraz Wyjątkowy i dotyczy wyłącznie tworzenia postaci o genetykach takich jak: karzeł, kotołak, selkie i zmora. Ograniczenie to nie dotyczy umiejętności specjalnych, które są nabywane za punkty doświadczenia.
    11. Gracz może posiadać więcej niż jedno konto w fabularnej grupie (widzący, ślepcy, śniący).
    12. Konto gracza jest uznawane za nieaktywne, jeśli bez zamieszczenia informacji w nieobecnościach, nie doda żadnego fabularnego posta przez okres 4 tygodni (28 dni). Wówczas postać zostanie przeniesiona do grupy nieaktywnych, a wizerunek trafia do obiegu.
    13. Wszystkie obrazki w podpisie mogą mieć maksymalnie 220x120px.
    14. Przed zaakceptowaniem karty postaci nie ma możliwości rozpoczęcia rozgrywki fabularnej, jak i założenia takich tematów jak kronika czy skrzynka pocztowa. Gracz może wrzucić jedynie poszukiwania postaci oraz udzielać się w grach i zabawach.


    III. Rozgrywka

    1. Głównym miejscem akcji jest wymyślone przez administrację magiczne miasto Midgard, położone na granicy między Norwegią, Szwecją i Finlandią. Istnieje możliwość rozgrywki poza terytorium Midgardu.
    2. Midgard to forum literackie, dlatego zaleca się, aby zamieszczane wiadomości były poprawne językowo i nie przeczyły odgórnym normom klimatu szczegółowo opisanym w kompendium gry.
    3. Na forum zezwala się na multilokację. Gracz pozostaje zobowiązany do zachowywania chronologii prowadzonych przez siebie rozgrywek. Podczas brania udziału w misjach zagrażających życiu postaci, nie jest możliwe prowadzenie wątków dziejących się po jej dacie.
    4. Początek każdej rozgrywki powinien zawierać jej datę. Zakończenie rozgrywki powinno być oznaczone sformułowaniem „postać X i postać Y z tematu” o wielkości czcionki 10.
    5. Minimalna liczba słów w poście wynosi 220. Wymóg ten może być zniesiony w przypadku dynamicznych misji z udziałem Proroka.
    6. Każda wypowiedź postaci w poście powinna być pogrubiona, a jej myśli zaznaczone kursywą.
    7. Podczas rozgrywki gracz może kierować wyłącznie swoją postacią i ewentualnymi NPC, z którymi wchodzi w interakcję. Zabrania się sterowania poczynaniami postaci drugiego gracza bez zgody.
    8. Gracze mogą swobodnie korzystać z konta Bezimiennego, by wcielać się w członków rodziny i inne osoby, poza NPC zarządzanymi przez Mistrza Gry. Hasło do konta Bezimiennego to: bezimienny.
    9. Funkcje hide i spoiler są przeznaczone do ukrywania treści nieodpowiednich dla osób poniżej 18 lat (np. wątki erotyczne, drastyczna przemoc). Każda wiadomość zawierająca tego rodzaju sceny ma obowiązek być oznaczona za pomocą odpowiedniej funkcji.
    10. Gracze nie mają obowiązku korzystania z mechaniki w prywatnych wątkach, są jednak zobowiązani do przestrzegania jej reguł podczas rozgrywek fabularnych z Prorokiem. Temat do rzucania kością w offtopie nie służy do typowo mechanicznych rzutów – w przypadku decyzji o rzucaniu kością w prywatnym wątku, wszystkie rzuty powinny być wykonywane w temacie rozgrywanej sesji.
    11. Wiadomość fabularna zamieszczona z konta Proroka posiada wartość nadrzędną, a jej treść powinien respektować każdy uczestnik rozgrywki, gdyż celowe ignorowanie scenariuszu może być karane. Prorok może dokonać ingerencji w prywatnym wątku gracza.
    12. Na misji z udziałem Proroka posiadany przez postać ekwipunek może dawać łączny bonus nie większy niż 10 punktów.
    13. Lokacje z symbolem (Z) oznaczają lokacje zamknięte i są dostępne tylko do fabularnego zdobycia, lokacje z symbolem (K) oznaczają, że temat zawiera w sobie nieobowiązkowe lub obowiązkowe rzuty kostką, lokacje z symbolem (Ś) są dostępne jedynie dla ślepców, a lokacje z symbolem (I) narzucają konieczność rzucenia kością na ingerencję Proroka.
    14. Każdy początek sesji fabularnej powinien być zawierać kod z datą. Prosimy o niezmienianie jej formatu.

    Kod:
    <center><div class="data">00.00.2001</div></center>

    15. Jeżeli w rozgrywce fabularnej gracz nie odpisuje przez dwa miesiące lub dłuższy okres, drugi gracz ma prawo dokończyć wątek z Bezimiennym.


    IV. Inne

    1. Zabrania się kopiowania treści zawartych na forum, gdyż są one własnością intelektualną osób, które je napisały. Analogicznie, niedozwolonym jest również używanie fragmentów cudzych kart postaci.
    2. Administracja interweniuje wyłącznie w przypadku jawnych, ewidentnych kopii i nie zajmuje się roztrząsaniem niewielkich podobieństw.
    3. Styl powstał dzięki kodom z supportu forumotion. Większość kodów jest rozwiązaniem autorskim.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    Rezerwacja genetyk i umiejętności
    W tym temacie każdy użytkownik może dokonać rezerwacji genetyki i umiejętności dla swojej postaci. Trwa ona siedem dni od momentu dodania posta – istnieje jednak możliwość przedłużenia jej o kolejny tydzień po skontaktowaniu się z administracją. Znajdujący się poniżej spis zajętych genetyk ma wartość orientacyjną – w przypadku braku wolnych miejsc, należy napisać prywatną wiadomość do osoby z zarządu (do Mistrza Gry lub Einara Halvorsena) oraz umotywować, jaką rolę odgrywa genetyka w kreacji twojej postaci. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie pod względem posiadanego przez użytkownika pomysłu.

    Uwaga! Aby osoba, która utraciła genetykę, mogła ją odzyskać, musi rozegrać wątek fabularnym, gdzie korzysta ze swoich umiejętności.


    Rezerwacja podstawowa: 7 dni


    Rezerwacja genetyki

    Kod:
    [u]Login postaci: [/u]wpisz
    [u]Rezerwowana genetyka: [/u]wpisz (w przypadku genetyk fossegrim, huldra i huldrekall, niksa, selkie i olbrzym należy podać pokolenie)

    Przywrócenie genetyki

    Kod:
    [u]Login postaci: [/u]wpisz
    [u]Rezerwowana genetyka: [/u]wpisz (w przypadku genetyk fossegrim, huldra i huldrekall, niksa, należy podać pokolenie)
    [u]Rozegrana rozgrywka:[/u] wpisz (w tym miejscu wklej link do rozgrywki, w którym twoja postać używa nadzwyczajnych umiejętności)


    Spis treści

    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    Ahlström

    Kody Kody Kody BpM5klG

    Jarl klanu
    Mikael Ahlström
    Miejsce zamieszkania
    Malmö, Szwecja
    Status majątkowy
    bogaty
    Strona polityczna
    Przymierze Środka
    Poglądy
    liberalne
    Stosunek do śniących
    Pozytywny

    Historia Ahlströmów w rzeczywistości zaczyna się stosunkowo późno, gdyż pierwsze zapiski wspominają o nich dopiero pod koniec XVIII wieku. Choć w ówczesnych czasach uchodzili za stosunkowo zamożną rodzinę inteligencką, nigdy nie wyróżniali się niczym szczególnym – wszystko zmieniło się dopiero za sprawą Hjalmara, który uznawany jest za protoplastę ich klanu. To właśnie dzięki niemu Ahlströmowie stali się niekwestionowanymi ambasadorami sztuki i kultury w świecie galdrów. Zamieszkiwali okolice Malmö, gdzie do dziś mieści się ich rodowa posiadłość. Dwór nad Jeziorem, jak zwykli go określać ze względu na położenie, bez wątpienia zachwyca swoją malowniczą, romantyczną i oddaloną od miejskiego zgiełku okolicą. Zbudowany w neoklasycystycznym stylu pałacyk, który w całości został wykonany z ciemnego drewna, jest jednym z symbolicznych miejsc dla członków rodziny, gdzie – zgodnie z legendami przekazywanymi z pokolenia na pokolenie – rozpoczęła się słynna opowieść Ahlströmów.
    Hjalmar od zawsze marzył, by zostać znanym na całym świecie muzykiem, lecz dobrze wiedział, że – pomimo swoich licznych starań – bogowie pozbawili go wszelkich talentów. Pewnego razu, podczas wizyty u rodziny w Malmö, zobaczył przy jeziorze niezwykle pięknego mężczyznę, który siedział na skale i grał na magicznych skrzypcach. Z łatwością rozpoznawszy w nim legendarnego fossegrima, postanowił wykorzystać swoją szansę – w końcu słyszał na salonach o wielu artystach, którzy rzekomo pobierali u nich nauki. Choć w zamian za wiedzę wystarczyło tylko przygotować im ofiarę w postaci posiłku, Hjalmar postanowił posunąć się o krok dalej i celowo nasączyć jedzenie śmiertelną trucizną. Miała ona działać niezwykle powoli, by przypadkiem fossegrim nie zorientował się, że został zwabiony w pułapkę. Niedługo po przekazaniu swoich sekretów, odkrył, że padł ofiarą oszustwa. Umarł, a Hjalmar wykradł pośpiesznie jego magiczne skrzypce, stając się najbardziej znanym skrzypkiem w całej Skandynawii.
    Choć od tych pamiętnych wydarzeń minęło już przeszło dwieście lat, Ahlströmowie wciąż są bardzo silnie związani z szeroko pojętą sztuką. Z ich klanu pochodzi wiele wybitnych osobistości, które niewątpliwie zapisały się na kartach historii galdrów. Na liście zawodów nie brakuje utalentowanych muzyków czy śpiewaków; wielu z nich występuje także na deskach opery, teatru czy na ekranie – w końcu to właśnie dzięki nim rozkwitła magiczna kinematografia w Skandynawii. Bardzo często zostają również mecenasami sztuki i wspierają finansowo młodych artystów, którzy co roku w sierpniu mają okazję zaprezentować się na cenionym przez galdrów Festiwalu Talentów w Malmö. W oczach społeczeństwa uchodzą za wyjątkowo ekscentryczną a zarazem otwartą rodzinę, która stara się podążać z duchem czasu. Bardzo często jednak zdarza się, że przodkowie Hjalmara brną do celu po trupach, nie bojąc się na co dzień stosować niedozwolonych praktyk – mimo że niechętnie wspominają o tym, jak zdobyli rozgłos.

    Relacje z klanami


    pozytywne: Forsberg, Järvelä, Myklebust, Oldenburg

    negatywne: Bergdahl, Guildenstern, Hallström, Nørgaard, Sørensen, Tordenskiold

    Drzewo genealogiczne

    ● jarl i żona jarla (NPC): Mikael AhlströmRebeka Ahlström;

    ● pierwszy syn jarla:
    –  Edmund Ahlström  (NPC; ur. 1943) – pierwszy syn jarla, dyrygent i kompozytor;
    –  Olivia Ahlström  (NPC; ur. 1946; zd. Karlsson) – żona pierwszego syna jarla, emerytowana adwokat;
    –  Bastian Ahlström  (ur. 1971) – syn Edmunda i Olivii, pianista;
    –  Rudolf Ahlström  (NPC; ur. 1972) – syn Edmunda i Olivii, rzemieślnik w sklepie muzycznym Ahlströmów;
    –  Anne-Marie Eriksen  (ur. 1973; zd. Ahlström) – córka Edmunda i Olivii, żona Gaute Eriksena, skrzypaczka.

    ● drugi syn jarla: wolna linia;

    ● trzeci syn jarla: wolna linia;

    ● pierwsza córka jarla:
    Freja Ahlström (ur. 1957) – pierwsza córka Mikaela i Rebeki, mecenas sztuki;
    Ansgar Rydberg † (NPC; ur. 1953 - zm. 1980) – mąż Frei, dyrektor rodzinnego przedsiębiorstwa.

    Dodatkowo istnieje możliwość dowolnego wykreowania na forum dalszych linii klanu, które wywodzą się od rodzeństwa aktualnego jarla.

    Proponowane zawody

    aktor, artysta, dyrygent, kompozytor, krytyk, malarz, mecenas sztuki, muzyk, nauczyciel w szkole muzycznej Ahlströmów, pracownik w sklepie muzycznym, twórca instrumentów muzycznych, śpiewak, wykładowca uniwersytecki (np. kierunek sztuka)
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry



    00.00.2001

    Szanowny Panie,

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

    Podpis
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    IMIĘ WIEWIÓRKI
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    dajcie mi druga strone
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    testuje safjhsfhkjsafhfsakhjfsafhjas
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    kasfjhhsfhajka afskjhafshafshj
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    sakjhhsf ????? safkjhsfafksa ???
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    sfjkhfsahfas sfakjhafshfashsaf fsakjhfshfsahj asfjkasfhfaskhjafs
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry


    safkjhafs faskjfasjkafsafsj sfakjfashajfshafs faskfasfaskafs fsakfjasafs
    Sponsored content




    Styl wykonali Einar i Björn na podstawie uproszczenia Blank Theme by Geniuspanda. Nagłówek został dostosowany przez Björna i Astę z wykorzystaniem obrazu norweskiego malarza Petera Nicolaia Arbo pod tytułem Åsgårdsreien. Midgard jest kreacją autorską, inspirowaną przede wszystkim mitologią nordycką, trylogią „Krucze Pierścienie” Siri Pettersen i światem magii autorstwa J. K. Rowling. Obowiązuje zakaz kopiowania treści forum.